Sova

Ännu en sen kväll för tanten.
Men det gör inget för imorgon är jag ledig och tänker inte göra ett skit.

Dagen har varit finemang, jag och min man har kommit ovanligt bra överens så det var ju himla kul :D
Han skulle städa på torsdag, fredag, lördag och idag men har inte gjort det ännu heller och ändå är vi sams, helt otroligt!

Bebisen rör sig ofta i magen och jag längtar såååå tills han/hon kommer ut till oss. Jag hade velat gå i ide en stund och vakna lagom till jul. Julen längtar jag också till. Jag vet redan vad jag ska köpa för julklappar till nästan alla, jag tänker börja med klapparna nu till lönen, jag tänker för en gångs skull göra något i tid och inte i sista minuten. Skönt att slippa julhetsen. Usch, de gillar jag inte med julen. Måste köpa de, måste göra de, måste köpa äääännu mera... För mig är julen som bäst när man får vara med sina nära, äta gott och ha trevligt tillsammans.

Ääh, käften nu Lisa.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0