Torsdag morgon

God morgon!
Jag har sovit gott, bara gått upp och pinkat några ggr inatt.
Men det gör inget, sånt man får ta.
Jag har drömt mardrömmar. När sambon gick på jobbet
så var jag rädd för att jag skulle vara rädd men då hade jag redan
glömt bort vad det var jag drömde, haha! Minns inte nu heller, men jag
vet att det var något läskigt.

Idag går jag in i v. 25...tror jag...? Måste dubbelchecka, haha.
Jo, jag kom ihåg rätt, det är vecka 25 idag.
Tiden går så jäkla fort men ändå är det såå länge kvar.
18 januari är krabaten beräknad att komma ut i världen.
Alltså, det är skitlänge tills dess, det är ju inte ens vitt på marken ännu.
Men men, bara vänta, bli fetare och se glad ut :)

Ska fota min mage så ni får se en fet gris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0