.

Tjabbaaa!
Jag sitter här och har inget att göra. Inget!
Visst hade jag kunnat slänga igång en tvätt eller rensa men
sånt hinner jag göra sen när jag är lång ledig.
Jag har verkligen myror i brallan, ingen ro i kroppen.
Måste hela tiden göra något.
Jag kollar nästan aldrig tv nå mer heller!?
Jag som älskar att ligga i soffan och glo tv.
Det känns som att jag äntligen är den jag är född till att vara.
Nu orkar jag inte gå in på det desto mer än att säga att jag
varit sjukligt deprimerad några år och nästan inte tagit mig från
sängen eller lägenheten. Nu, 2011 har jag blommat upp ordentligt
och är på god väg att bli den Lisa jag är född till att vara :D
Hoff, inte läge att vara sentimental.
Jag mår väldigt bra nu helt enkelt.

Här är en bild på våran pjuklarv som växer fint i min mage.



Kommentarer
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Fan vilka bra UL bilder du fått :-) Mina ser ut som crap och man får nästan gissa sig till vad som är vad. :-O

2011-10-12 @ 11:33:41
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Lisa

sv: Jaa, jag har aldrig tänkt på att dom kunde bli dåliga :) Din lillis ville kanske vara anonym ett tag till :)

2011-10-12 @ 18:18:32
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0