Värsta novellen.


Det var skönt med sovmorgon, jäkla vad gott jag sovit inatt.
Jag vaknade 07:23 och somnade runt 22 tiden igår men vi gick
och la oss redan halv nio, haha så klagade vi över att det blev sååå
sent när klockan började närma sig tio. "Imorgon går vi och lägger oss tidigare"
Haha, värsta pansionärs paret :)

Igår fick jag äntligen min massage, med happy ending och allt, haha
nä skoja om det sista, eller gjorde jag? JA det gjorde jag. Kanske.
Nä, men jag fick min massage av min älskade man igår kväll
och jag kan lova er att det behövdes och jag skulle behöva ännu mer.
Hoppas att det inte var sista massagen men det kan det mycket väl ha varit.
Han pratade nämnligen om att köpa mig en sån där massage grej till
nästa lön som man sätter på stolen, så mycket hatar han att massera mig.

Och inte nog med det!
Min älskling lagade middag till mig igår.
Annars brukar vi göra det tillsammans, om vi ska äta samma mat.
Han deffar och äter inte lika mycket kalorier som gris-jag.
Men igår behövde jag inte göra ett skit men jag vispade såsen ändå.

Jag som är en psykiskt sjuk kvinna bli misstänksam när han är
såhär snäll mot mig. Vad har han gjort? Vad tänker han göra?
Han kan inte vara så där snäll bara för att.

Nää, jag skoja bara. Jag har faktiskt världens snällaste boyfriend.
När han är dum så är det sällan med flit, haha.
Utåt försöker han vara tuff men med mig är han värsta...
Nää, jag tänker inte berätta då blir han sur på mig.
Han är alltid svintuff, svinhård och skriker på mig att laga middag för fan.
Sen kanske jag åker på en smäll då och då, vi säger så istället :)

Efter 4 år är jag mer kär än någonsin.
Måste vara hormonerna va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0