Struntsnack

Först nu kom traktorn till min gata för att ploga.
Grattis! Det var på tiden.

Jag tänkte spela sims innan jag går och lägger mig.
Jag kommer antagligen att lägga mig kring 21.

Tidigare idag skrev jag att lillen i magen har varit så lugn
dom två senaste dagarna. Men på nått vänster så ville inte
det inlägget publiceras. Hur som haver så tycker jag att det
är mycket roligare när lillen lever rövare inne i min mage.
Det är väldigt mysigt och jag blir glad varje gång jag känner
liv och rörelse där inne i magen.

Jag var ju, som skrivet, väldigt orolig innan UL över att
barnet skulle vara missbildad, död, jättesjuk eller vad som hellst.
Men efter allt vi fick se på ultraljudet och att barnmorskan sa att allt
såg bra ut så var det såklart en lättnad.
Den hade ett huvud, 2 armar, 2 ben och dom inre organ som man nu kunde se.
Jag har alltid trott att jag ska få ett barn med något handikapp.
Jag hade aldrig tagit bort barnet från min mage om det tidigt hade
visat sig att den hade någon sjukdom.

Men sen är det ju så, alla önskar sig friska barn.
Jag tror fortfarande att jag kommer få ett sjukt barn.
Jag väntar mig det värsta men hoppas på det bästa.
Jag vet att, vad som än kommer ut från mig sen när det är dags
så vet jag att jag kommer älska den mer än något annat på jorden.
Frisk eller sjuk, det kommer vara mitt barn som jag redan älskar och kommer
älska resten av mitt liv med hela mitt hjärta.

Dagsfärskt. Dom två första är tidigt imorse. JA jag var tvungen att gå
ut och plumsa i snön lite, haha. Jag och Lotta ville göra snögubbar,
det var ju värsta perfekta snön ju!







Kommentarer
Postat av: Tina

kan inte tro min ögon att det är sååå mkt snööööö....

2011-10-08 @ 00:20:07
Postat av: Lisa

Haha jag vet, helt galet :)

2011-10-08 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0