.

Tjena tjena.
Jag vet inte vad jag ska skriva.
Men något ska jag väl komma på?
Hmmm....hmmm....hmmm....

Jag har blivit tokig i koftor.
Jag älskar saker som är varma, sköna och gärna fina också.
Åå, så mysigt att värma sig i en härlig kofta så här i höstkylan.
Jag köpte mig ett par fårulls tofflor på marknaden idag.
Som sagt, jag gillar att ha det varmt.
Jag är alltid så frusen. Just nu sitter jag med vanliga kläder på,
en kofta, en fet stickad halsduk och en stickad mössa.
Varmt och skönt.
Hojja man kan ju inte gå omkring och frysa heller.
Till vilken nytta?

I don´t know!



Kommentarer
Postat av: Julia

Gillar bilden!

2011-09-05 @ 09:31:59
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0