...

Hej hej hallå dagboken!
PU-turer är det värsta jag vet.
Så dumt påhitt så jag blir tokig. Nu har jag jobbat 10-14,
ledig fram till 16 och sen iväg att jobba igen.
Vad är det för nytta att gå hem från jobbet (mer än på lunchen)
och sen tillbaka igen? Ääääh, så dumt.

Nu ska jag laga lunch/middag. Det blir samma som igår,
blodpudding och bacon. Sen tänkte jag röja upp här hemma det
börjar likna en krigszon. Tvättmaskinssladden, eller vad det nu är
som är trasigt är ännu inte fixat. Det gör mig galen för jag behöver
tvätta kläder och orkar inte springa ner till tvättstugan, vilket jag
ändå tänker göra ikväll, men ändå. ÅÅÅÅÅÅH jävla skit!
Det är verkligen en frihet att ha egen tvättmaskin.



Kommentarer
Postat av: Tina

Ja de låter väldigt korkat. Borde vara olagligt.



Men idag har jag också slutat tidigt... men då ska jag tillbaka igen på möte kl.5... puh..



Ja jag älsakar att vi nu har tvättmaskin/torktumlare, diskmaskien!!! i vår 2:a handslägenhet. VET INTE Hur jag ska klara mig när vi måste gå tillbaka till de gammla vanliga. Näe.. diskmaskin går inte att leva utan , iallfall inte om man jobbar.

2011-09-06 @ 15:36:11
Postat av: Lisa

Haha, ja precis, man hinner vänja sig ganska lätt vid sånt här vardagslyx!

2011-09-07 @ 23:33:23
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0