Facebookstatus:

Jag kopierar min facobookstatus och skriver in den här med:

Jag vill tacka alla som på olika sätt stöttat mig efter mommos bortgång. Ord är så starka och extra betydelsefulla när man är i sorg ska ni veta. Jag trodde aldrig att fina ord och omtanke kunde värma så mycket som det faktiskt har gjort, jag kan säga att det blev lite lättare tack vare att jag har så himla fina människor runt om mig som bryr sig. Tack ♥

Alla som "bara" tagit sig tid till att säga, jag beklagar sorgen.
Dom tre små orden har värmt enormt.
Att veta att det finns människor i sin omgivning som tar sin
tid att tänka, skriva, eller säga något fint till någon som behöver det
just i den stunden, alltså, det är guldvärt och så otroligt värmande.
Mitt i sorgen blir man glad. Glad över att det finns så otroligt fina,
underbara människor som kan bry sig om andra och det har gjort
det hela lättare för mig. Bara jag tänker på er som tagit sig tid till
mig och min familj och tänkt på oss och visat det, så blir jag glad.
Eran omtanke berättar vilka fina människor ni är.
Fast många av er inte ens kände min fina mommo så tog ni er tid.
Tusen tack till alla ni fina som finns där ute och bryr sig om andra människor.





Sen blir man lite förvånad över vilka som inte finns där, som man kanske hade trott...


Kommentarer
Postat av: Peka

Jag blir också glad över ett litet "tänker på dig" för jag vet att det är jättesvårt att veta vad man ska säga till nån som är ledsen över nån sån här sak..

Man kommer långt på 3 små ord ♥

2011-09-12 @ 22:37:56
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa m

Precis! :)

2011-09-13 @ 08:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0