Fan va nice!

Blogg.se app, halleluja! Jag menar, hur många ggr om dagen kommer man inte på något som man vill skriva här på bloggen så har man inte datorn till hands eller kanske inte ens orkat slå igång datorn? Väldigt många gånger. Jag kommer skriva så mycket blogg nu via iphonen så ni kommer bli less! Det kommer säkert bli tusen inlägg om dan, minst asså. Just nu ligger jag i sängen, hade gärna tagit en direkt bild om de inte vore kolsvart här inne och jag vågar inte utmana ödet (min sambo ni vet) genom att tända lampan för att fota mig själv eller vad de nu hade blivit. Tack för mig, jag älskar redan den här appen! Tack Gud...?

Bild från nån dag sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0