games!

Jag ska gå och lägga mig.
Det är så trist och ensamt med bara mig och min man.
Jag vill ha mer liv och rörelse!
Jobbigt att gå från 10 personer till 2 styckna.

Min man skickade iväg mig på statoil för nån timme sen för att plocka
löskarra. Jag bah, jaja, visst ers nåd.
Det var ju inte alls så att jag själv var sjukligt godis sugen.
Men jag plockade inte så mycket som jag hade kunnat göra och jag
åt inte så mycket som jag brukar, så jag är nöjd över min insats, haha!
Direkt jag käkar skräpmat, pizza som det blev idag, så nästan måste
jag även ha godis till efterrätt. Det triggar igång sockerbegäret.

Men imorgon ska det inte bli skräp nå mer.

Nej vet ni vad, nu är klockan för mycket för tant Lisa.
Nu ska jag lägga mig i sängen och så ska jag troligtvis spela
lite utav det bästa Mario spelet ever på min karls dingoo bla bla bla, vad den nu hette.




Kommentarer
Postat av: låde

Ååå roligt ! Jag har funderat på att köpa nintendo ds bara för att få spela mario haha

2011-09-14 @ 01:31:38
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisse

jäkligt kul, enda med den här är att displayen är lite jobbig att kolla på i längden, men men annars jäkligt kul :D

2011-09-14 @ 10:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0