Hänt extra!

Heeeej bloggen.
Som ni ser så håller min sida på att bli liiite annorlunda.
Jag blev väldigt less på den andra för den var ju ganska så ful
och såg så där töntig ut, haha.
Nu är det nytt och jag menar inte att den är svin cool och tuff nu heller,
men asså den är ju finare nu. Mer trevlig.
Det är min syster Nina som gjort om allt åt mig, jag fattar nada på det där
med att fixa och greja med koder, inte alls min grej. Min hjärna är inte
gjord för att läsa alldeles för många tecken, siffror och bokstäver alltså.

Men jag håller på att knåpa ihop profil bilden, vilket går åt helvete.
Se, inte ens det klarar jag av!
Den blir alldeles för bred hela tiden. Gör jag den mindre blir den för liten.
Aldrig blir det bra.
Tror Ninni får kirra det med.
Så ni vet. Bli inte irri.
Det ska fixas. OK?

Bilder på mig, fotat av http://ninavonkork.blogg.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0