Klagodagen

Idag klagar jag, okej? Jag har ont i nacken/axlarna. Det känns som att jag sovit konstigt så nu gör det ont istället. Blä blä blä. Snart är det helg och det innebär att jag är ledig. Fy-fan-vad-skönt. Jag glömde såklart att köpa en fönsterskrapa igår. Jag ska köpa en svinbra. Nä, det är väl dax att klä på sig så jag kan dra iväg och göra viktiga tråkiga saker... Hoff, det är många gånger jäkligt jobbigt att vara "vuxen". Jag förstår verkligen när mamma och alla vuxna sa till en när man var liten att "var barn så länge du kan..." Jag var barn länge och är väl inte fullvuxen än idag heller :p Snart ska jag lägga in en bild på min goda frulle jag käkade för en stund sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0