Kvinnor som hatar män

Jaa, här i hushållet ska man då vara både man och kvinna.
Det kanske är dags att lämna gubbfan och leva ensam?
Om man tänker efter riktigt noga så hade det varit riktigt skönt.
Fan, bara sig själv att tänka på. För en karl är det ju alltid så, vare sig
han är singel eller i ett förhållande, min man är alltid nummer ett och han
tänker bara för en person medans jag alltid tänker "VI, två personer".
Jaa, jag är en bitterfitta och kommer vilja ta tillbaka mina ord, nångång,
när min man kanske blir smart och får känslor för andra än sig själv.
Kanske tar jag tillbaka det här då men nu får det vara så.
Fan jävla män. Nästan alla är jävla grisar! Så oförstående och tröga.

Jag är en kvinna och behöver omtanke och mycket kärlek, inte bara när du varit
extra dum i huvvet utan även till vardags.
HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT FÖRSTÅ EN ANNAN MÄNNISKA?//Bitterfitta 2011



Sen behöver ni inte ta allt så jävla allvarligt, så här känner jag just nu.
Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0