Läs ej

Hej å hå tvätten snurrar på.
Wohooo jag är så grym på rim och ramsor!

Nu ska jag berätta något tråkigt för er.
Idag kommer jag inte kunna äta havregrynsgröt till frukost som vanligt.
BUHU! :( Jag har nämnligen ingen lingonsylt, vilket är ett måste till gröten.
Det var så att jag tänkte köpa sylt på ica igår men kom ihåg att den jag köpt
på konsum var mycket godare, och det är typ en 1kilos burk vi snackar om så
det är inte att köpa vilken burk som hellst, åå nej den ska vara perfekt.

Sen frågar jag ännu en gång: Har ingen något tips på nån bra blogg
jag kan läsa? Inga "storbloggare", dom känner jag redan till.
Men finns det någon vanlig människa med en blogg som kan vara
rolig att läsa, inte bara skratt-rolig men en blogg som känns trevlig....? Haha.
Jag vill hellst inte läsa nån blogg som har mörk bakrund och absolut inte mörk
färg bakom texten där texten är vit eller någon annan knallig färg.
En blogg som jag läser ska hellst vara ljus och fin. Är den mörk blir jag ju...mörkrädd.

Nää, jag skriver inget vettigt, precis som vanligt. Vi hörs.



Jag kan nog säga att jag älskar att spela kort och jag vinner ofta också ;)
Sen är det så att jag har en sambo som varken gillar eller kan spela kort.
Han kan typ finns i sjön och hur kul spel är det?
Så störande att han inte ens VILL lära sig att spela.
Nää jag tror det här med kort är en bya-grej. Vi hade inte så mycket mer att göra.
Inte hade vi nån slags gymnastik träning och gå på precis, haha.
Alla stads bor har utövat det ena och det andra, fotboll, handboll, kojbyggarläger,
hockey, karate, simmning, och ja, allt vad ni nu sysslat med. Lisa, vad tränade du som barn?
Hmm...jaa du vet att det fanns inte så mycket att välja bland i Karre trakten...

Nä, som sagt, jag skriver inget vettigt. Hej!

Kommentarer
Postat av: Peka

Då måste min blogg vara lite jobbig att läsa va ;)

Men jag har tänkt att jag vill ändra den..men jag vet inte hur..

Vill ha kvar rosa, men jag gillar inte riktigt ljusrosa :/

Sen kan jag ändå inte göra om den själv :P

Vill ju ha kvar all text och sånt som det är, men byta ut lite bilder och så färgen..

2011-09-22 @ 12:25:44
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0