Lisa x 3

Så här kan det se ut när jag lekt med en bild.
Första bilden är orginal.



Haha, jäkla vad jag ser bredaxlad ut! Stark kvinna, jojajjemensan.
När jag har beskurit bilden så påminner det även om ett skolfoto, porträtt, hehe.
Så där stelt och halvfånigt.

Men visst ser bilderna som är omgjorda mycket trevligare ut?
Dom blir som mer intressanta. Kanske bara är jag som tycker det
för att jag är intresserad av foto och av att mixtra med bilder, haha.
Sen är det ju inte så att jag använder mig utav något avancerat program heller.
Nää, det där med att leka med bilder är något jag gillar.
Jag kanske är tjatig, men skit i att läsa rååååå.
Nä, skoja bara. Hej!


Kommentarer
Postat av: Katja

Om jag skulle maila en bild till dig, på barnen, kan du då göra den sådär fin? Har tänkt förstora nån bild, men vill oxå ha sådär fin, men kan inte själv. Eller okej, jag har aldrig testat.... vad har du för program? Är det svårt??

2011-09-06 @ 08:39:21
URL: http://http

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0