Morgon.

God morgon.
07.20 vaknade jag. Tänkte skriva:
"07.20 slog jag upp mina bruna"
Men det passar bättre att skriva så om man är blåögd,
eller all annan färg än brun.

Jag är ledig idag och det känns så jäkla skönt.
Fått sova ut och allt, haha. Men jag har ju det.
Inte mitt fel att jag vaknar så tidigt, jo det är mitt
fel för jag lägger mig tidigt också, det är det bästa.
Efter tolv har man varit vaken för länge.

Idag ska jag försöka hitta lite begravningskläder.
Får se hur det går, Kiruna har inte det bästa utbudet...
Ibland finns det massor ibland inget allt.

Men det är så jäkla kul att H&M har öppnat här, hoppas det
kommer mer, mer, mer klädaffärer. Låt Kiruna växa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0