SSS-Söndags Skit Snack

Hohojaja, min syster har haft lite kul på min blogg, men det bjuder jag på!
Eller det bjöd hon på. Haha, humorn är på hög nivå.

Sen att jag var med i småstjärnorna på PDOL 2 ggr, vet ni varför
hon alltid mobbar mig med det? För att hon inte fick vara med för att hon var för gammal
och för att hon inte själv vågade.
Hon är svartsjuk för att hon inte kunde och det sitter hårt ristat i hjärnan på henne :)
Hahaha, ja herregud.

Imorgon är jag ledig och det ska bli förbannat jävla skönt!
Jag och min man har städat här hemma för ett tag sen så jag
slipper göra det imorgon på min lediga dag. Dom är väldigt
värdefulla, dom här gångerna som jag bara är ledig EN dag.
Förutom att göra viktiga ärenden imorgon så ska jag bara ta det lungt
och vara hemma, har jag planerat. Får se om jag klarar av det.
Jag har ingen ro alls i kroppen så det blir kanske inte som beräknat.
En morgonpromp ska jag då ta för imogon börjar mitt nya liv!
Nu måste jag spola sockret innan jag blir enorm.
Jag och syrran ska skriva kontrakt (haha) så att det blir mer
allvar med det hela.
Jag SKA vara benhård och INTE vika mig.
Fan jag måste hålla mig ifrån skitet och röra mig varje dag.
Jag vill må bra och vara i bra form så jag MÅSTE vara stenhård.
Så jäkla om nån jävel läskar mig med karra så åker ni på stryk!

Jag i min älskade morgonrock för nån dag sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0