Trollet har städat

Tjabba tjena hallå dagboken!

Här hemma är det nu städat och fint.
Jag städade en skrubb också, det behövdes.
Min man envisas med att stöka till den hela jäkla tiden.
Jag vet inte hur många ggr/år jag får städa den där förbenade skrubben.
Jag har fler garderober som vore städas men det får vara för vi har
planer på att flytta, så jag kan rensa den dagen jag flyttar istället.
Hoppas flytten blir snart för jag är less på den här lägenheten, fast jag
trivs här. Men ändå less, vill ha ett nytt hem lixom.
Behöver ett större hem som har bra förvaringutrymmen och om inte så
måste det blivande hemmet vara så pass stort så att jag kan köpa
mig fler garderober och andra förvaringssystem. Jo, men jag lämnar det där och
håller tummarna på att vi får oss ett nytt hem inom kort.

Så här, sjuuuukt snygg var jag tidigare idag innan jag duschade.
Haha som ett troll. Jag kan ju inte alltid bara visa mina bättre
sidor här på bloggen heller.



Man vill bara nypa i dom där kinderna! Mohahaa

Kommentarer
Postat av: åsa

jag seeeer dina nipples liiiiisa! HIHIHI

2011-09-12 @ 20:30:59
Postat av: Lisa

Hahahahaha ojdå! :D men de gör väl inget? Vi kvinnor har ju nipplisar så vi säger att de är en naturlig bild :p

2011-09-12 @ 21:10:28
Postat av: åsa

eller var det jag som kollade alldeles för noga? hahaha :)

2011-09-12 @ 22:15:33
Postat av: lisa

så kan det ha varit :p men nu när du säger det så är nipplisarna det enda jag ser när jag kollar på bilden, hahaha

2011-09-12 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0