Tvättstugan och farhågor

Tvätten är tvättad, den är nere i tvättis och torkar just nu.
Tur att min man kom hem tidigt idag för jag vet inte om jag
hade vågat gå ner till tvättstugan själv igen, haha.
Jag började skrämma upp mig själv. Jag började tänka på läskiga
monster-spök barn. Sen försöker jag att tänka på annat men när
man vet något man ABSOLUT INTE får eller bör tänka på så är det givetvis
bara en sak man kan tänka på just då. Läskiga spöööökbarn. Haha hoff.
Annars är inte våran tvättstuga läskig, den har fönster och allt så man kan
komma därifrån snabbt om man hade behövt. Men ibland tar min hjärna
över och jag skrämmer upp mig själv med allt möjligt.

Varje gång jag går ner till tvättstugan så är jag beredd på att någon hängt sig dig.
Jag tänker på det varje gång och kan inte få det ifrån mina tankar på något sätt.
Tanken finns alltid där.
Hänger inte någon i korridoren, nähä, men då hänger den i rummet där
tvättmaskinerna är, nähä, inte här heller, men då har nån garanterat hängt sig i
rummet där torktumlaren är. NÄHÄ, inte där heller men då är det ju SJÄLVKLART
att någon hängt sig i torkrummet där det finns färdiga snören och allt i taket.
Nänä, inte här heller. Nä, inte DEN HÄR GÅNGEN i af. Men nästa gång, jag lovar.
Jag vet att jag kommer hitta någon hängd där, nån gång. Uuuh en av mina stora farhågor.
Snälla, häng er inte där jag kan hitta er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0