12 veckor och 4 dagar sen...

...födde jag våran son!

Idag var dagen då jag bestämde mig för att prova mina jeans. Jag dansade mig in i dom och trodde inte jag skulle få igen knappen. Men det gick! Sen att det väller över lite mage och mycket kärlekshandtag och att det skaver lite på höfterna hör inte till. Det låssas jag inte om och intalar mig själv att jag är preciiiis lika smal som innan (haha).

Nu har jag bestämt mig att ikväll är kvällen då jag ska börja träna min mage. Det är väl på tiden. Lite fin får den bli för till sommaren vill jag ha snygga magtröjor.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja men guuuuuudars vad det vällde över. Shit!! ( lägg märke till ironin!!) Du är ju snygg ju.

2012-04-18 @ 12:10:15
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: Lisa m

Sv Julia: Haha :) Tack Julia men bilden blev väl bra så det såh ut att vara mindre som "vällde över" :)

2012-04-18 @ 20:44:22
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0