Back in town.

Hej söndag och hej Kiruna!

Jag sövde gossen för...jag vet inte när. Innan 7 i af och råkade somna själv. Gudars vad skönt det var! Jag ska koka lite flarror och fixa lite sen ska jag nog sova, jag är trött. Min karl sover här på soffan och jan funderar om jag ids kolla klart filmen vi har börjat kolla...hmm..

Det är skönt att vara i stan igen.
Tyst. Lugnt. Lite ensamt. Tyst, tyst och tyst. Ovant. Konstigt. Skönt men ändå saknar jag redan hela fadderullan samtidigt som vi behöver ett litet avbrott från varandra efter att ha levt så tätt inpå varann nu i över en vecka.

Föressten, tack alla i huset som hjälpt till med Charlie på olika sätt när vi var där. Allt ni gör uppskattas. Fast nån "bara" håller han i famnen medans jag går på toa är guldvärt. Det är så kul att se mitt barn tycka om att vara en del av våran knasiga, högljudda och knäppa familj. Han stortrivdes verkligen hos mommon sin med allihopa.

Slänger in fler bilder senare. Eller imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0