Bränna fett! Någon?

Eeeh...jag kanske också vore sova nu istället för att surfa runt?
Aah, kanske snart.

Här i veckan skrev jag ju att jag skulle börja träna magen. Tror ni jag har gjort det? Nä..inte ens lite! Vad är det för fel på mig? Varför kan jag bara inte göra det? Jag ska ju ha magtröjor på mig till sommaren för fan! Dags att göra nått om något ska hända :)

Vad tänkte jag mer... Hmm..
Äh hittar på nått nytt istället!

Jag funderar på att "annonsera" på fb om några tjejer, vilka som helst, kanske skulle vilja jogga och sånt utomhus på typ tisdagar och torsdagar (bästa dagarna tycker jag) på kvällen. Är man fler tror jag att man blir mer peppad och så hade det ju vart grymt kul att träffa folk mer i verkligheten också :) Vi var ett gäng som skulle börja lira något en gång/vecka men då var vi alldeles för sent ute för alla sporthallar i HELA stan var upptagna varje kväll fram till typ nio-tio tiden, det var även ledigt på helger men då ville inte jag i af. Man åker bort och har kvalitetstid med familjen då, så det passade ikke! Men att dra ut och jogga ett gäng är gratis och man behöver inte boka tid hos någon för det. Så varför inte? Någon här som skulle vara intresserad av att dra ut och springa? Min famn är öppen för alla! Jag väntar mig inget svar men man kan ju prova ;) Kom igeeeen! En sista chans att komma lite i form innan sommaren.

Den här helgen har jag tagit det lugnt med motionen, jag hade ju feber på torsdag(?) men det gick snabbt över men jag har känt mig tung i skallen och haft huvudvärk mellan varven ändå. Hoppas det släpper snart för jag behöver vara ute. Fast nu när asfalten är borta (under snön igen) är jag inte riktigt lika sugen på att gå ut men lär väl göra det ändå. Fläsket på rumpan skiter i om det är snöstorm eller sol ute, det sitter kvar ändå. Samma som när det är helg, fläsket tar ingen hänsyn till att det är helg, "man får unna sig", det sätter sig även då...

Snön lär väl försvinna lika snabbt som den kom tillbaka. Mycket skönare att prompa på snöfritt i allafall. Nä, jag avslutar här med en bild från idag.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/2012/03/31/varfor-ska-man-inte-gora-situps-efter-graviditet/

2012-04-22 @ 23:06:57
Postat av: Ulrika

http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/2012/03/31/varfor-ska-man-inte-gora-situps-efter-graviditet/

2012-04-22 @ 23:07:52
Postat av: Anonym

http://blogg.alltforforaldrar.se/lofsan/2012/04/12/fraga-om-magtraning-efter-graviditet/

2012-04-22 @ 23:10:49
Postat av: Miaa

Läs fitnessbloggar, det inspirerar alltid min att komma igång på riktigt. Anna-maria lacatus har min favoritblogg.

2012-04-23 @ 07:50:03
Postat av: Emma

Springa? Nå nä, jag har så kass kondis att det är hemskt. Promenera i rask takt däremot :-)

2012-04-23 @ 10:38:18
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Nina

Hallå, din syster?

2012-04-23 @ 20:35:00
Postat av: Lisa m

Sv: Ja, jag brukar göra det Miaa, jag blir även peppad av att kolla snygga tjejer (haha det låter lite roligt kanske) som har snygga kroppar, det inspirerar :)



Sv Nina: Ja justja, du ja :D



Sv Emma: Prompar gör jag redan nu ska här springas!

2012-04-26 @ 14:36:00
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0