Feber.

Tjabba!
Jag har fått feber.
Jag har känt mig lite tung i huvudet hela dagen och misstänkte att jag var sjuk och det var jag visst. Inte konstigt att jag varit död idag. Eller, rätt pigg för att varit sjuk men inte lika pigg som vanligt. Jag hoppas att jag blir frisk redan imorgon. Fast samtidigt kan det vara skönt att vara lite sjuk och unna sig att bara ligga i soffan och glo tv och film :) Jag gillar att bara slöa men jag har sällan ro till det men är jag sjuk behöver jag ju vila :) Bara jag inte blir så sjuk så jag inte orkar sköta mitt barn. Men jag brukar sällan bli sjuk, sällan bli jättesjuk och sällan vara sjuk jättelänge. Men man vet ju aldrig. Hoppas verkligen inte lillgrabben blir sjuk. Ååå nu får jag ju inte pussa på honom :(

Här är min lilla älskling imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0