Friskluft.

Idag har jag bara lite ont i halsen, mycket ont inatt och imorse, då är det ju alltid som värst. Så idag har vi fått lite friskluft och det känns bra! Och vem vill stanna inne när solen steker på? Inte jag i af! Mycket skönt väder har vi här i Kiruna idag.

Någon kommenterade och undrade hur mkt ersättning jag ger till mitt barn. Visst får man väl undra. Men varför? Undrar du hur mkt jag ger/måltid eller hur ofta? Varför det skulle vara intressant undrar då jag.

Nu börjar JAG längta till sommaren. Eller i af tills snön är borta. Maj månad i Kiruna är rätt trist om det blir massa slask och skit. Så luktar det illa när snön börjar tina och kranvattnet kommer väl inom kort smaka skit!

Jag längtar tills jag kan börja andvända skinnjackan och andra snygga sommarkläder som mina fina långklänningar och sandaler. Detta påminner mig om att sommaren snart är här och jag har inte ännu heller gjort en enda magövning sen gossen föddes, ja inte heller när jag var gravid. Förutom när jag ville försöka skynda på bebisen i magen att komma ut (situps). Det var tungt. Som fan. Kulan på magen gjorde det inte heller lättare. Så nu kanske jag vore lugna mig med sötsaker och verkligen börja träna? Jag vill ju som sagt kunna ha magtröjor på mig i sommar, det är så läckert och många år sen sist det var på modet. Jag vill bli helt frisk nu så jag kan motionera ordentligt! Jävla sjukdom som vågar komma nu. Jaa magövningar kan jag ju göra för de.

Nää. Nu avslutar jag med bilder.

Bilder på mig.
Whaaat har hon har samma kofta på sig som hon hade igår??? Japps!


Kommentarer
Postat av: Julia

Inte tog jag din kommentar som nå negativt :)

Jag vill ju som gå ner i vikt sen.

Har aldrig mått så bra eller varit så smal och tränad som nu innan jag blev gravid och det vill jag ju vara, så jag blir bara pepp av såna kommentarer. Att jag får upp hoppet om att jag faktiskt klarade det förra gången så jag kan klara det igen efter den här graviditeten. ;)

Jag tjatar ju en massa om att jag kommer bli fet och det och vara det efteråt men det är ju bara det att jag vill vara i form och så. ;) Inget fel med att vara lite rultig, men jag vill inte gärna va det ;) haha

2012-04-25 @ 16:50:28
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0