Gammal kökssoffa.

Efter att jag satte vaxduk på köksstolarna så blev jag mer sugen
på att pyssla och skapa. Jag gillar sånt. Jag har bara glömt bort
att man kan göra annat än....ingenting...eller vaddå?
Vad gör jag egentligen?

Det är så roligt att göra något som (förhoppningsvis) blir fint till
hemmet då som exempel och varje gång man ser sitt skapande
blir man stolt för att man själv lyckats göra något så fint och bra.

Så nu blir det att gå på bummisen och hitta sig en gammal charmig kökssoffa som
jag kan renovera och få fin. Kan ju hitta annat gammalt också man kan göra om
och få fina :) Ska kika på .cc också.

Tjolavippenhej!


Kommentarer
Postat av: Låde

Jag vill också med till bummisen nån dag. Vem vet, kanske hittar jag en ful sekretär som jag kan göra fin? Eller nåt annat ful-fint :D

2012-04-01 @ 18:38:46
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: mama

här finns två gamla fula köksoffor att göra om, bara att välja ;o)

2012-04-01 @ 18:58:44
Postat av: Lisa

Sv: mamma dom är för stooooora :)



Låde, vi kan gå när du är helt frisk :)

2012-04-01 @ 19:05:24
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0