Gris.

Här sitter jag och äter kvällsfika och är butter. Butter för att mitt kvällsfika inte består av karra i vanlig ordning. Butter för att jag känner mig fet och ful. Butter för att jag "måste" sluta äta massa socker varje dag så jag slipper gömma mig under en presenning hela sommaren. Blä för att jag älskar godis. Buuu för att jag hellre äter karra istället för vanligt kvällsfika. Men det finns bara en sak att göra om jag vill få bort fettet nångång. Lika att ta tag i det nu. Men jag vet att jag kommer falla tillbaka till mitt gotteliv och kommer fortsätta vara tjock. Ni lär ju få se att jag bara kommer bli rundare och rundare...

Festligt kvällsfika...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0