Snor.

Gossen sover redan för natten..tror jag. Vi får se. Han är jättesnorig stackarn och lite hostig :( Vi får se om han sover som vanligt fast han sover 1timme innan vanliga läggdags. För mig spelar det ingen roll om han så skulle vakna 5 imorgon. Bara han kan sova bra fast han är så snorig, ingen feber hade han imorse i af. Inte alls kul att se sin son förkyld. Sen är det inte heller kul att sätta dropparna i hans näsa, han gillar det såklart inte alls men vi sätter ju det så det blir lättare för honom. Hoppas han blir frisk snabbt! Annars har han varit som vanligt tror jag... Sov gott inatt, var glad imorse osv. Ätit lite sämre har han föressten gjort.

Nä nu slutar jag skriva.
Vem fan bryr sig, mer än typ jag och T om våran unge är snorig men sovit gott ändå ? Haha.

Men jag har ju inget att skriva annars!
Sorry!


Kommentarer
Postat av: Julia

Men man vill skriva av sig om det ändå ;) hoppas lillen kryar på sig snart!

2012-04-02 @ 18:12:27
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: lillasyster

Nåå, stackars gosse :( vi måste krya på oss, jag och han !

2012-04-02 @ 22:01:55
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisa m

Sv: Julia, Charlie tackars för krya på hälsningen :D

Ja, det är ju min vardag nu så det blir ju det jag oftast skriver om :D Man behöver ju inte läsa!



Ja lotta, ni får bli friska nu.

2012-04-04 @ 10:54:17
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0