Stökigt är inte nice alltså!

Längesen jag var sjuk föressten. Minns inte ens sist jag hade feber. Lite krasslig har jag ju vart då och då med förkylningar och hosta...men feber...det var ett tag sen. Jag är sällan sjuk faktiskt.

Jag funderar på om jag ska ta mig en dusch. Kanske är lika bra att göra det nu när gossen sover och pappan är hemma. Han jobbar 12 timmars nu så det är väl lika att göra det nu i lugn och ro och slippa tänka på att gossen kan vakna medans jag duschar. Men om det är något jag verkligen hade behövt göra så är det att städa! Ser fan ut som om någon slängt in en bomb här hemma. Tvätten har hängt på tork i över 2 dagar, vagnen drar in massa smuts och min garderob ser ut som hej kom och hjälp mig. Och min karl säger att jag fått städ-mani. Inte idag och inte igår i af. Jag måste absolut städa imorgon om jag kommer vara sjuk och vara tvungen att vara hemma. Annars kommer jag inte kunna ligga och njuta av sjukdomen.

Ja visst var det intressant?
Jag vet.
Ni får veta den spännande fortsättningen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0