Torsdag.

God morgon!
Idag är det torsdag och inte vilken torsdag som helst, utan skärtorsdag och idag åker vi till byn till min mamma, Charlies mommo och Tonys svärmor! Vad kul det ska bli!

Jag är vaken och min lilla rumpnisse sover fortfarande. Riktigt gott har vi sovit inatt. Charlie har bara vaknat 1 gång för att äta tisse. Det har börjat räcka om nätterna och det är skönt :) Men ibland blir det flaskmatning också men det gör ingenting. Min bebis måste ju få äta och bli mätt :)

Här i våran 160s säng sover bara jag och Charlie men ändå sover jag så nära kanten som det bara går! Haha, det är ofta så här och jag fattar inte varför. Flera gånger har jag hållt på att ramla ur sängen för jag tror att jag ligger närmare mitten, men icket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0