.

Tjaa!
Sitter på datorn för ovanlighetens skull.
Den används inte lika ofta då man har en iphone.
Saknar lite tiden innan iphonen. Man är ju besatt av den lilla jäveln!
 
Jag har i af svarat på kommentarer som ni lämnat efter er, ifall ni vill veta de :)
Det är smidigast att göra det via datorn tycker jag.
 
Jag hänger inte alls med i blogg-världen och vore uppdatera mig...inom kort.
Jag har blivit så dålig på att läsa bloggar när jag själv har varit snål med inlägg.
 
Nåja, ingen har dött av det lilla misstaget i af.
 
Charlie han står mot möbler, inte alla men dom låga där han först kan krypa upp
på och sen ställa sig mot. Mot soffan kommer han ibland ståendes upp på själv,
lättast blir det om morsan eller farsan ligger där som "första trappsteget". Han tar
ibland några steg när han håller i sig i soffan och ibland tror lillen att han inte
behöver stöd/glömmer bort att han faktiskt inte kan stå helt själv så han ramlar
och slår sig rätt så ofta. Det är bra att han övar sig mest mot soffan för nedanför den
finns en mjuk och gosig matta som gör att smällen sällan blir för hård :)
När han ramlar där blir han så chockad och ligger kvar en stund och bara tittar och det
ser ut som att han tänker "vad tusan hände?" Men ramlar han utanför mattan blir han ju
såklart ledsen, min lilla buse. "Tutte" säger han ofta. På olika sätt men ibland blir det rätt.
Han granskar den och säger "tutte", kollar på oss med ett leénde som utstrålar stolthet.
Mamma och pappa blir självklart lika glada och stolta varje gång.
Så min lilla rackarunge brukar ta till det tricket ibland när han ska sova.
Börjar säga tutte på sitt eget lilla vis och kollar snabbt på mig för han vet vilka reaktioner
han brukar få. Haha, han är så sööööt och rolig. Vårat underverk.
 
Han kan inte sitta själv. Jo ett tag men han fattar som inte riktigt vitsen med det hela.
Vi har inte heller övat med honom speciellt mycket.
Han vill hellre vara mer i farten så han hinner lära sig att sitta tids nog.
 
Snart ska jag väl å och lägga mig.
Få se om lillen kommer sova hela natten eller inte.
 
Shit vad klockan är mycket och jag är trött!
Faaaan, jag skulle ju duscha?
Äh, tar det imorgon ist. Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0