Hår.

Jag är URUSEL på att göra fint.
Det spelar ingen roll om det handlar om kläder, hår, inredning, smink osv osv.

Det är bara inte min grej att se vad som blir snyggt i en helhet.

Nu är mitt problem att jag, om inte allt för länge, har frisörtid. Och jag vet inte vad jag ska hitta på!? Ett snäpp mörkare ska det bli i af.

Eftersom jag haft hårförlängning nu ett tag så antar jag att mitt tunna hår blivit ännu tunnare och därför kommer jag säkert vara tvungen att klippa det rätt så kort. Känns lite trist men så måste det nog bli om håret ska se någorlunda fint ut. Jag funderar på en snagg på ena sidan..? Men jag tror det blir trist när det väl ska växa ut..och det är nog snyggast på dom som har lite tjockare hår.

Sååå nu får ni tipsa mig om snygga frippor! Come oooon!

Jag kommer väl se ut som Gollum från Sagan om ringen när jag tar av löshåret, hahaha. Ser ju nästan ut som honom i vanliga fall. Ser inte fram emot just den biten men jisses vad less jag är på detta löshår som säkert mer än hälften redan försvunnit, så det är inte ett dugg fint längre.

Nä nu blire bada badkar med min sambo. Tjaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0