Måndag..

..trodde jag nyss att det var sen tisdag men då kom jag på att vi tvättade kläder på tisdag. Alltså igår och då betyder det att onsdagen strax passerat och torsdag imorgon om ni inte kunde räkna ut det själva.

Jag la mig i sängen strax innan tio, ovanligt tidigt men det behövs. Nog för att jag säkert inte kommer somna förrän efter elva men ändååå.

Jag vet inte men jag kanske är lite konstig. Några ggr när jag och lillsyrran vart på typ coop eller stan eller nått så har jag pratat med nån människa så frågar hon sen vem det var så säger jag att jag inte vet så säger hon men det verkade ju som att ni kände varann..? Jag bah näää. Hon bah, haha jaha.

Får man inte prata med människor man inte känner? Måste man känna någon för att kunna prata med en vilt främmande människa? Eller måste man vara full för att det inte ska vara märkligt? Eller är det jag som är mongo? En liten fundering bara.

Jag är egentligen jätteblyg men jag vägrar vara det nå mer! Jag tänker inte sitta och fundera om det passar sig eller inte, jag bara gör det! Ibland blir jag helt off. Helt tom och har INGENTING att säga, det är jobbigt men kanske bra att ha såna dagar också :-)

Nä nu ska jag nog försöka sova.
Tack för idag, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0