Människor.

Människor som är "normala" och "perfekta" (utåt) intresserar mig inte särskilt mycket. Ni känns så tråkiga!

Jag gillar människor som kan prata om det som inte är perfekt i deras liv, som är öppna, som kan visa sina brister utan att skämmas och bara slänga ut allt som om orden bara var tankar.

Jag är mindre intresserad av människor som ska säga 1 men vägrar säga 2. Människor som inte tycker att man har något med saken att göra.

Och ibland har man ju såklart inte det.
Men en del är ju alltid så och i mina ögon blir det en rätt tråkig person just för att jag gillar öppna och härliga människor. Jag har mycket lättare att umgås med öppna människor än slutna.

Jag vill bara krypa in i deras hjärnor och se vad som egentligen händer därinne.

Jag brukar fundera på vad den "perfektes" brister är. För brister har vi alla.

Människor med defekter och problem är mycket roligare än dom utan :)

Nu har det blivit sent. För sent.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha så brukar jag tänka, just krypa in i deras hjärnor och bara åh få reda på vad man döljer när man alltid ska va så perfekt och "stängd". Gillar för övrigt bilden ;)

2012-08-29 @ 07:29:02
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: Tina

Samma här. Funkar bäst med öppna människor som vågar berätta

2012-08-29 @ 16:13:30
Postat av: nina

då måste ju jag vara den mest intressanta i hela världen, hela jag är ju defekt!

2012-08-31 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0