Skit.

Hej igen. Gud vad jag har blivit aktiv här. Irriterande när jag inte kan göra mellanrum (det går men syns inte på bloggen sen) när jag skriver. Jag ogillar när en text blir en enda stor klump. Man hinner inte andas, man tappar bort sig 3 miljoner ggr och jag som har något slags brytningsfel slarvar bort mig nästan varje gång jag ska börja läsa en ny rad och inser inte det förrän jag läst lite av den raden och fattar inte varför den inte alls hänger ihop med den raden som jag senast läste. Ja, ni förstår. Nu kom jag på att jag skulle ha bytt sängkläder för nån dag sen för lillens blöja läkte lite (piss, faktiskt) efter att någon (inte jag) slarvat lite med blöjan. Men sånt kan ju hända även för den bästa (mig). Igår kväll glömde vi dra spjälisen millimeter nära våran säng innan Charlie somnade och jag hade svårt att somna när gossen sov ca 1 meter för långt ifrån mig. Jag klev upp och kollade till honom säkert 10 ggr innan jag (nästan) fick ro att slumra in. Samma hände ikväll men nu brydde jag mig inte ifall han skulle vakna under kuppen så nu lyfte vi spjälisen mm nära våran säng för det känns mkt bättre. Han vaknade inte. Han är inte så känslig. Här för nån kväll sen somnade han gott och lyfte inte ens ett ögonbryn fast hans farsa hammrade och hade sig. Det är skönt att inte behöva trippa på tå när han sover. Och nu måste jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0