4 veckor.

För 4 veckor sen var jag på gällivare bb med gossen i famnen för
första gången. Han är redan 4 veckor och jag tycker det är helt jävla sjukt!
Det är så himla kul att vara mamma och det blir roligare hela tiden också.
Ja, nu är jag ganska ny i branschen och förstår att det inte är lätt alla gånger.
Men kul tycker jag ändå att det är och jag ser fram emot att se våran
son växa och utvecklas. Så spännande!

Det gick så himla snabbt efter att vattnet gått
så min enda drog under förlossningen var lustgas,
jag gillade det skarpt. Det var skönt att komma "bort" en stund från
värkarna och känna sig ett litet rus :-)




Kommentarer
Postat av: Låde

Lustgas skulle man ha när man är nere i en deppsvacka haha :P

2012-02-18 @ 18:35:56
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: mamma

det har jag inte provat;o) bara syrgas..tror jag det var...en gång

2012-02-18 @ 23:12:43
Postat av: Anonym

Sv: haha ja man skulle ha lite av det hemma :) du får prova det nu mamma, de är kul!

2012-02-23 @ 08:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0