Att vara mamma...

...är det bästa som finns!
Jag tycker fortfarande att det är helt galet att jag är mamma Lisa och att min karl är pappa Tony. Vem hade trott det för 4-5 år sen? Haha! Det är såå kul att vara mamma och jag älskar att det är med Tony jag lever det här livet med. Tänk att just vi fick en så härlig och FRISK pojke. Jag är evigt tacksam över våran son.

En bekant på fejjan fick också en liten gosse för nån dag sen och har lagt ut bilder på färskingen. Man vet hur härligt det är att den efterlängtade skatten nu får vara i ens armar och jag kan inte låta bli att minnas och längta tillbaka till den stunden. Man vet hur lyckliga dom nyblivna föräldrarna är så man blir lite rörd. Jag börjar tänka på när vi var på bb, förlossningen, när jag fick honom på bröstet och dom första dagarna. Mäktigt! Helt jävla underbart och det finns nog inte något i världen som slår den stunden. Det bästa är att kärleken för barnet växer för varje dag som går. Jag längtar redan till nästa gång! Men det blir inte förrän om kanske 3 år :-) Men en unge till vill jag ha. Det enda jobbiga för mig, som jag gärna skippar nästa gång är onda värkar och onda tissor första tiden av ammningen. Resten är småpotatis :)

//stolt morsa


Kommentarer
Postat av: låde

Då blir våra barn kanske jämngamla. För jag vill vara högst 25 år när jag blir mamma för första gången, och jag blir 25 om tre år haha :)

2012-02-27 @ 11:39:33
Postat av: mor

ja, det är det bästa som hänt mig i livet också;o)

Den lyckan x4= ovärdelig lycka

2012-02-27 @ 12:07:42
Postat av: Lisa m

Sv: Absolut de bästa :)



Jaa låde, det låter som en bra ide :D längtar! haha

2012-02-28 @ 11:32:44
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0