En sak till!

Tidigare idag när vi myste i sängen så pratade jag med min son, frågade om han sovit gott inatt. Han kollar mig rakt in i ögonen och drar på värsta smajlet, flera gånger om. Det är så härligt! Och känslig som jag är så fylldes ögonen med tårar och jag började lipa. Haha! Det är så kul nu när man får ett leende varje dag. Speciellt på morgonen när vi bara ligger i sängen och morgonmyser. Mitt hjärta smälter. Vad gör det väl om man inte får en hel natts sömn när man vaknar och får se världens sötaste tandlösa leende?


Kommentarer
Postat av: tjubanna

Visst är det underbart när man får dessa leenden! Förr sades det att det inte alls var leenden, utan magknip, illa va?

2012-02-24 @ 17:19:24
URL: http://tjubanna.blogspot.com/
Postat av: mamma

ja, ja, nu kanske du börjar förstå varför din mamma var tårögd nästan på varje utvecklings samtal..o när ni sjöng i barnkör...

2012-02-25 @ 00:28:52
Postat av: Lisa

Sv: Ja det är helt underbart! Men man ser ju när det är äkta leende och inte :)



Mamma, du grät nog inte av stolthet när vi sjöng i barnkören :D

2012-02-28 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0