.

Jag längtar tills jag ska gå ut och parta.
Göra mig fin, äta gott och dricka nån öl. Det är inte så att jag längtar till att göra det inom kort. Är inte ens sugen på att festa. Men det ska bli kul när det väl ska ske :) Kanske om några veckor. Den enda jag hade kunnat lämna Charlie med om jag går ut, är hans pappa. Vi känner ju honom bäst och vi tar ju hand om honom på samma sätt och Charlie trivs ju allra mest med oss, såklart. Sen när han blir äldre kaaanske nån får ta hand om honom längre stunder. Eller det är ju klart det kommer bli så nångång. Men än så länge tycker jag att han hör hemma med sin mamma och pappa :) Ååå våran lilla sparv!

Vi försökte ta en fin familjebild.
Som ni ser misslyckades vi. Den enda söta var Charlie :)


Kommentarer
Postat av: mmaa

Ååå vilken fin bild på lilla familjen ;I)

2012-02-20 @ 09:45:59
Postat av: Anonym

just vad det inte var :D /lisa

2012-02-23 @ 08:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0