Här haglar det in med inlägg!

Drömde mardröm inatt igen. Drömde igår också hemskt.
Mardrömmen började bra.
Var hos mommo och moffa. Mommo levde och hade aldrig dött. Vi var där som vanligt och det var så kul. Jag gick ut en sväng och när jag kom in frågade jag mamma vars mommo var och hon sa att hon är ju död... Då hade jag drömt allt de där och jag slängde mig på golvet och grät och hade panik. Det var som att jag ännu en gång fick se henne lämna oss. Saknar dig.

Sen drömde jag nått mer läskigt och vaknade av att jag hörde skrik i mitt öra! Jag blev livrädd, vaknade och kollade bakom mig vars jag tyckte ljudet kom ifrån. För det lät inte som att skriket var i drömmen utan i mitt sovrum. Usch. Jag var rädd, la mig närmare Charlie och somnade om.

Drömmar...


Kommentarer
Postat av: mamma

Du verkar inte ha accepterat än att mommen är borta, men tänk vad härligt att du ser henne i drömmen, jag har bara sett henne en enda gång....

2012-02-25 @ 00:34:48
Postat av: Lisa

Sv: Nä.. det kommer jag nog aldrig att göra...

2012-02-28 @ 11:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0