Melodifestivalen.

Vi kollade melodifestivalen igår. Eller sista halvan i af. Jag tycker att hela skitet vore vara klart på en kväll och inte pågå i hundra år innan nån vinner. Och den som vinner allt är Loreen. Hon var riktigt bra! Jag blev helt tagen, det gick inte att slita blicken från teven när hon sjöng och vilken röst! Den gick rakt in i själen och det var lika bra andra gången också. Jag brukar inte kolla melodifestivalen för det brukar ju suga.

Och den där Marie Serneholt...sååå pinsamt dålig. Tyckte hon verkligen själv att sin låt "salt and pepar" var bra? Helt allvarligt alltså? Hon vart så förvånad när hon åkte ut. HAHA!

För att inte prata om programledarna...oh my gaaaad! Jag och T var tvungna att kolla bort från teven. Dom är ju så pinsamt dåliga och tråkiga, så skämmigt när dom själva tycker dom är roliga. Måste dom spela teater så programmet blir ännu sämre? Så piniga! Men den värsta programledaren är Petra Mede. Är hon med i ett program så kan jag inte kolla. Hon är otroligt pinsam att se på. Usch!

Men Loreen var himla bra alltså, jag blev chockad, trodde inte jag skulle se något bra på det där programmet :p
Jo, Sean banan var ju också rolig :D


Kommentarer
Postat av: mama

jasså du gillade Lorene...minns inte ens vem det var, var det hon med fladdrande kläder? Jag gillade den där Flink, tror jag han hette...med en svensk låt;O) ja smaken är delad som....:o)Pusso kram

2012-02-05 @ 12:22:52
Postat av: Lisa

Sv: haha gillade du han? :)

Jo hon hade fladdrande kläder, var sist av alla.

2012-02-05 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0