Natt för oss.

God kväll!
Jag ligger redan (innan 20.00) i sängen, redo för att sova. Pysen sover redan. Jag tycker det är viktigt att få sin sömn så man slipper vara en zombie nästa dag. Fast det hade varit kul att sitta uppe med min stora älskling och kolla tv och så, så tycker jag ändå att sömnen är prio ett just nu. Vi får ta oss tid till varann när vi har tid. Jag blir en bättre mamma om jag är pigg :) Så därför lägger jag mig tidigt och försöker redan nu skapa rutiner för gossen. Det ska bli ännu tidigare kvällar för honom också här framöver men tiden går så fort så jag har inte hunnit söva honom vid 19 som jag tänkt göra :-) Känns bra att han somnar ungefär vid samma tid varje kväll. Vi slutade med spjälsängsovningen då jag vart lat och pappan sover numera på soffan så jag brukar lägga Charlie en bit ifrån mig men konstigt nog så lyckas han slingra sig till mig under natten ändå. Mammas lilla älskling. Ska ta tag i det snart igen men det började kännas bäst att han sover med mig då han vaknade på natten och var gnällig och lixom undrade vars jag var och blev lugn när jag satte handen på hans huvud. Än ett tag ska han få sova med oss (oss på helger, hehe) . Nu blev det tråk igen.

Nu ska jag pinka sen slumra in. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0