Skräll.

Man läser i nån tidning där i slutet där man kan "fråga doktorn" fråga sexexperten" osv. Jag tycker att det många ggr är så dumma frågor. Eller den som frågar typ "min man vill ha trekant, vad ska jag svara?" "min pojkvän vill ta mig i "tvåan", jag vill inte det, hur ska jag berätta det för honom?" osv osv...

Man bah hallåååååå!?!?
1. Vill du ha trekant med din man och nån till?
2. Tänk på det så svarar du JA eller NEJ.

Är det verkligen svårare än så? Är det inte mer komplicerat att skriva ett brev till en tidning och sen vänta och se om frågan kommer med i tidningen eller ej? Där svaret ändå kommer bli "hur känner du själv? Bla bla bla, crap crap crap" eller tror dom att dom kommer få ett svar som låter typ så här: men vafan "osäker" klart du ska ställa upp för din man jävla tönt! Vill han ha trekant så måste du finnas där för honom. Annars finns risken att han lämnar dig för att ha trekant med någon annan. Vill du verkligen riskera det? Så du SKA ha trekant om din man vill det.
Eller.... "det ska du inte gå med på! Det är helt fel och kommer förstöra er relation...bla bla bla"

Är det inte självklart att man bestämmer sånt själv? Måste man fråga nån tant i tidningen? Rätt underhållande att läsa dom där frågorna ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0