Slut.

Så var även denna helg över.
Tiden går så....ni vet vad.

Har glömt att blogga idag. Hur är det möjligt?

Idag kom vi i säng i tid, klockan 19.
Vi får vara så här tråkiga nu ett tag fram över när lillen är så liten och vaknar om nätterna. Jag vill ju vara så utvilad som jag kan vara. Ska försöka lägga gossen 19 nu hela tiden. Det kan ju ta upp till 1 och en halv timme tills all kvällsgöra är klar. Byta blöja, äta, rapa, äta, kanske byta blöja igen, äta, rapa och slumra in ordentligt.

Var en skön söndag trots att vi (jag och min man såklart) startade dagen med gräl :D Alltid lika trevligt må jag säga! Man måste ju passa på att bråka när man har tid. Men vi blev sams igen, som man alltid måste bli tillslut, tydligen.

Mina favoriter. Fast han (min man) ibland är en riktig iiiiiidiot. Jag är aldrig en idiot. Neee jag är helt perfekt flickvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0