Städat.

Charlie sover i sin spjälsäng, jag har städat och nu sitter
jag med bryn och fransfärg i fejjan. Sen när det har verkat klart
så ska jag ta mig en dusch. Håret å allt. Wooooow.

Tror jag ska framkalla lite fler Challe bilder.
Jag har haft systemkameran på hyllan läääänge nu och
måste ju fota fin bilder på min son som jag sen kan förstora
och göra till tavlor :) Tänkte fota med den igår men då var ju
batteriet heeelt slut. Jag ska sälja den här kameran och köpa en ny.
Är lite less på den så det är väl därför den stått så länge och så
har jag inte haft sån lust att fota sen mommo gick bort.
Fattar inte riktigt varför men det bara blev så.

Jag måste ladda mobilen med musik som jag kan lyssna på
när jag rör på fläsket, det blir som mycket roligare att
röra på sig till musik tycker jag.

Jag för nått år sen, jag måste göra något roligare med mitt tråkiga hår.
Men jag är rätt så feg. Håller på att spara det, sen blir det lite roligare än nu.
Kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0