Strunt.

Det är väl bara att vika tvätten och slänga in en ny i väntan på att
min underbara son ska vakna.

Sen till något helt annat.
Jag hoppas verkligen att Loreen vinner hela skitet
i melodifestivalen. Jag har inte sett den på två veckor men
är rätt så säker att ingen är bättre än henne.
Det är sååå pinsamt när nån skitdålig kommer vidare till
eurovision song contest och ska representera vårat land.
Man skäms ju!
Hoppas Loreen vinner så vi kan vara stolta och ha
en RIKTIGT STOR chans att vinna hela den tävlingen också.
Just därför kommer jag rösta på henne.
Hennes låt är ju bara för bra!
Och det var magiskt att kolla på hennes uppträdande, så klockrent!
...och jag hatar att säga klockrent, tycker det är töntigt,
men det var verkligen klockrent, haha!

Och på tal om pinsamt.
Någon som sett topmodel sverige detta år?
Jag har sett kanske 2 avsnitt, gillar det programmet.
Hur som helst.
Det var en tjej som var med och åkte ut och hon var såååååå pinsam.
En riktig tönt som själv tyckte hon var sååå cool och ball.
Betedde sig som en skolunge när hon åkte ut.
All ära till folk med högt självförtroende men det här var bara..löjligt.
Och ändå förstår man att hon nog inte har så bra självförtroende som man kan tro
för hon måste hela tiden göra till sig. Nåja.. skitsamma. Pinigt var det att kolla
på henne ändå!
Sophie hette hon. Ni måste se det.

Nä, tvätten väntar, tja!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0