Strunt.

Tiden går så snabbt, jag hinner nästan inte med! Dagarna bara rusar förbi, dom hinner knappt börja så är dom slut igen. Jag skulle vilja säga att dagarna blivit kortare. Det enda negativa är att min man börjar jobba snart igen, det känns verkligen jättetråkigt :( Vi har så kul tillsammans och så är det mycket smidigare att ta hand om Charlie när vi är två. Men han sparar på dagarna tills Charlie blir lite äldre och när T kan ta hand om honom fullt ut. Nu matar jag sen sover han mycket. Det "enda" T kan göra med honom är att byta blöja, rapa och hålla honom lite under hans vakna tid, vilket inte blir så mycket under en dag. Inte så kul för honom. Men sen sköter han hemmet, matlagning och allt det där för jag hinner inte, min bebis sitter fast i mina tissar. Jag saknar att städa mitt hem! Nä, nu ska jag klä på mig OCH min son! Whaaaat?

Längesen jag klippt tånaglarna, blä.. Men här för ett tag sen var jag lite för tjock för att göra det och nu har jag inte tagit mig tid :) Jag har gräsligt fula fötter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0