Tiden rinner förbi...

Nästa vecka ska vi bara ta det lugnt.
Vi är på språng mest hela tiden och (ja jag tjatar som fan) jag börjar få ångest över att tiden går så snabbt, min lilla sparv blir på lördag redan 5 veckor! Jag tycker att han redan är så stor. Men jag vill inte att tiden ska gå så snabbt, han kommer bara vara så här liten en enda gång. Det ska bli jättekul tills han börjar sitta, krypa, gå, prata osv. Jag längtar till de och det ska bli himla kul men inte så mycket så jag vill att den här tiden ska vara förbi. Jag vill stanna tiden och bara hålla och titta på min lilla bebis. Jag kan inte fatta att han redan blir 5 veckor. Jag vill ha han i min famn, kramas, pussas, bara vara och inte skynda hit och dit hela tiden. Jag vill hålla honom så mycket som möjligt nu innan han inte vill längre, innan han blir mer och mer självständig och vill göra annat än att vara i min famn. Jag vill ta vara på den här tiden innan han blir stor. Han är bara så här liten en gång och jag vill inte känna att jag missat det för att jag stressat hit och dit. Så nu blir det att ta de lugnt och vara hemma mycket. Resten kommer vi hinna med sen. Men den här tiden är mer värdefull för mig och kommer aldrig mer igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0