Vem är du?

Hur hittar ni min blogg?
Varför läser ni min blogg?
Varför läser så många och så få som lämnar en kommentar?
Jag blir i af jätteglad när folk kommenterar :) Sen är jag lite seg på att svara tillbaka men ni ska veta att det är jättekul att logga in och se att någon skrivit nått till mig :) Jag brukar i af lämna en kommentar där vars jag läser ibland för jag vet ju själv hur kul det är att se vem som läser eller kikar in nångång :)

Men det jag verkligen inte fattar är hur alla hittar hit? Jag håller ju inte på att "göra reklam" för mig i massa bloggar som en del gör i hopp om att bli en storbloggare. Såna som skriver "följ mig på bloglovin så följer jag dig :D xoxo gossipgirl" typ. Sånt gör ju inte jag. Så vars hittar ni mig? Jo, på fejjan lägger jag ut min adress ibland men jag har ju knappt nå vänner där ändå :p

Dumt att ens fråga något, aldrig, eller sällan, någon som vågar svara.
Så skitsamma, glöm att jag ens frågade något. Hej då!


Kommentarer
Postat av: madde

jag läser din blogg för att den är intressant, kul o läsa o se bilder samt ta del av erat liv så känns d inte som man långt ifrån varann och plus att man saknar dig ännu mer. hittade din blogg genom nina tror jag ju d var ;) fortsätt o skriva för du gör den intressant o läsa. så kul o se din bebis o även du utvecklas med tycker jag. visade till mamma förresten din bebbe hon hälsar att han är sååå ssööt. hoppas ni har d bra puss o kram //en vän som aldrig gkömmer dig hur långt man än är ifrån varann<3<3<3

2012-02-16 @ 20:43:15
Postat av: sandraDe

Jag skyller på Linda hon sa din bloggadress så då kikar jag in nångång då och då :)

2012-02-16 @ 20:47:04
Postat av: Lisa m

Sv madde: Vad kul att höra, eller läsa :D Men jag vet redan att du brukar läsa för det har du sagt. Du vore också skaffa en blogg tycker jag så jag också får delta lite i erat liv, gör en med lösenord :) det tycker jag i af att du ska göra, det hade vart så kul. Hälsa och tacka din mor och hoppas ni också har det bra och jag glömmer heller aldrig dig <3 kram!



Sv sandraDe: Men se där, kul :) Jäkla Linda :P

2012-02-16 @ 21:18:54
Postat av: mamma

Jag lämnar spår;o) Men det finns många som läser, men inte vågar ge sig till känna.. lite rädda kanske att avslöja sig..tycker jag oxkså är synd...som på facebook, många som bara är medför att kunna läsa om vad andra skriver, men aldrig ett pip skriver dom själv/kram på dig, jag älskar dig

2012-02-16 @ 21:37:34
Postat av: Sara

Jag läser fast jag inte känner dig :D

Men jag tycker att det är spännande att läsa om ett bebisliv. Minns inte hur jag hittade hit...

2012-02-16 @ 23:28:21
Postat av: Lisa

Sv mamma: Ja men jag vet ju att du läser :)



Sv sara: okej, kul att du läser :)

2012-02-17 @ 03:02:16
Postat av: Marri

Jag hamnar här ganska ofta :) Skyller åxå på linda! :)

Roligt å läsa din blogg! Och lille Charlie är ju såå söt!

2012-02-17 @ 10:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0