Den internationella Tycka synd om Lisa dagen.

Kan inte min man ta vård av fru?

Jag behöver han hemma så han t ex kan hjälpa mig att vända mig i sängen för jag får ont ont ont av det. Sen skulle det underlätta om han fanns vid min sida hela tiden när jag behöver kliva upp från liggande, sittande, skulle vara bra att ha någon som hjälper mig med att ta på sockarna och byxorna. Allt som har med att böja sig att göra ungefär. Joo för att inte tala om att jag behöver massage när jag sitter. Ryggen är trött. Han är så fin och hjälper mig med allt som är tungt för mig men jag måste ju klara mig själv utan honom när han jobbar, buhuhuuu. Jag behöver honom hemma som mitt stora stöd nu helt enkelt! Han pratade om att försöka få ledigt torsdag (imorgon?), inte för min skull om ni nu trodde det, haha! Men jag drar ju nytta av att ha honom hemma ifall det nu blir så. Så jag hoppas verkligen han får vara ledig. Vi båda känner att nu vill vi mest bara vara hemma och ta det lugnt. Efter idag ska jag sluta ränna omkring. Eller...efter jag hittar en bil (!!!!!!!) gääääsp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0