Det blir en 4kg's klump!

Nu ska jag också ge mig på en gissning när ungen kommer. Jag tror i af att det är en 4kilos guldklimp-pojke vi kommer få. Jag vill ju att han (?) ska komma innan BF (18 jan) fast jag nästan vet att jag kommer gå över tiden, buhuuu. Vad jobbigt när man sett fram emot ett visst datum.

Nåja, vi ser ju men jag säger att vi får en stor pojk den 10 januari. Måste ta jämnt datum för att jag har en grej för att saker ska vara jämna :p

Kanske kommer barnet 21januari när barnets far fyller år. Kanske blir det en flicka, men då blir jag jäkligt chockad :)
Jag har helt ställt in mig på att det blir en gosse så jag skulle vilja se min min om det blir en tjej.

Spännande :)


Kommentarer
Postat av: mammo

ja 21:a vore inte fel, 21 är ju förresten ett magiskt nummer;o)

BLir det en flicka, får du väl samma förvånade min som jag hade när Sebbe föddes, hade trott 99,5% på en flicka...trodde jag bara kunde få flickor;o)

2012-01-03 @ 23:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0